Tuesday, May 8, 2012

kepala lutut ku menggeletar

ola ola ola !
kabare semua ?
hopefully sihat je lah ye korang.. huhu
alhamdulillah,si writer ni pun sihat belaka jugak,

kepala lutut ? menggeletar ?
apekah semua ini ???!
ha ha ha...
kalau uolls nak tahu la kan
kalau tak nak tahu pun tak pe.
ta jadi masalah negara pon. kahkahkah :-D

actually tadi petang
area pukul 6:30 p.m. tadi
saya bawak la kereta VIVA
yang merupakan hak milik persendirian abang saya
MOHAMMAD SYAFIQ BIN AHMAD 
tapi.. ber'teman'kan abang saya yang sorang lagi tuh
nama nye
MOHD ISKANDAR BIN OMAR
yela . bukan nye ape
masih takut-takut lagi lorhh
walau pon lesen, da selamat di'khatam'kan
hehehehe

memule memang okey je lah
tetibe time nak belok masuk simpang rumah
bole pulak telanggar pasu kat rumah orang
perghhhhhhh!!
jahanam semue nye. adigos betul !!
pulak tu sebelah tu ade kedai makan
memang takkkkkk la kannn
kena WHoOi la gamak nye

tapi, wat ta tahu je la.
jalan je teros. haha
nasib baik kereta tade ape, just calar sikit je
takut gak nak cakap ngan abang.
sebab takut kena mara la kann. haha
tapi dia cool je.
sebab dia pon pena buat jugak ! HAHAHAHAHAHA

haaA! tu lah padah bile da ada lesen 
tapi takut nak bawak kann.
HEHEHEHE

tu lah cerita nye kenapa lutut saya menggeletar
ok. azan pun da berkumandang
menandakan telah masuk waktu solat fardhu isya'
marilah sesama kite menunaikan perintah-NYA


*p/s : kalau da buat salah tu, pergi la mintak maaf pada orang nye. jangan jadi macam saya. hehuu



1 comment: