Wednesday, May 16, 2012

happy teacher's day

salam manis gula-gula getah semuanya !!! muehehehehee ;p
. . dah lama rasa nya kite tak update diary becok ni kann !
, , ade banyak je story mory yg mahu diceritakan dan diluahkan acctually
tapi . . jari ni malas bebenor nakk menari-nari dan berjoget-joget atas keyboard lahh kann ,

. . . hari ni nak story sikit lah kann
pasal sambutan HARI GURU di smk tun aminah
. tapi rasa nya aku nih just x-student situ je kott !
umur pun dah lanjut nak jadi student sana lagi, , ,
abis tuh acamane agak nye bole tesesat pulee dekat sana. ?
. . hehehe. ni sume gara-gara kawan aku lahh
si AIN MISNAN dengan si HAWA YASSIM tuhh
. . dyorang acctually tengah buat praktikal kat sana
. nak dijadikan cerita lagi. dyorang heret aku skaly pergi lah sekolah tuu
, pulak tu aku ni memang takde kije. biaselahkan . penggangur terhormat lah katekann
kuikuikuikuiii
. malas pule nak cite pepanjang 
hehe. yang pasti ianya sangat pengalaman
. . dedulu cikgu duduk atas kerusi aku duduk kat lantai jek !
. but now aku join mereka sekali duduk atas kerusi dahh ! huh , awesome gilee rase nye
. memey membajet tahap gaban lahh kann sama itu jejunior sume.

. yang pasti dan tak boleh disangkal lagi
akuu dapat melepaskan beban rindu yang tak tertanggung lagi
sama itu abi @ hubby @ ayahnda @ etc
. . USTAZ ROSDI yang sangat hensem lagi kacak + ganteng !
uhh ! memey akuu tak lepaskan peluang lahh kan. 
. bukan buat ape pon lah. tatap muka dia je kot. tu pun curik-curik
takut dye perasan pulee. one more thing ! important punye
. . dia pandai me'nilik' orang kott. takut meyh!
dedulu tuh. baru buat muka ade problem sikit, cepat je dia tangkap. haish! seremmm.
. tapi sangat-sangat sayang sama dia lahh. korang jangan salah sangka pulee taww.
, , ,sayang sebab dia merupakan guru kelas merangkap ayahnda yans sangat ambil berat 
walaupu selalu kelas dia mesti tak ramai yang amek port sangat
. .bukan nye ape. tak berapa nak paham bahasa dia
tambah pulak suare yang sangat lah sopan. akuu pun kalah kot
~lalalalal~  tapi akuu tetap fokus taw dalam kelas dia
. . hehe. .fokus keh ? lebih kepada menatap muka kott

tapi kira ok la kann daripada teros tidow. kurang sopan rasanya
. walhal kelas add math aku tido je sesedap rasa. hahhaha

.macam nya lebih cerita pasal ustaz aku ni je kot
. .niat hati nak cite benda lain acctually
tapi dia pun cikgu aku jugak kann. haa! okey ajew ;p
. . . . 

     ok lahh. just nak wish HAPPY TEACHER'S DAY
buat semua cikgu aku
mula dari primary school dekat SEKOLAH RENDAH AGAMA BERSEPADU BATU PAHAT
naik kepada secondary school dekat SMK TUN AMINAH pulee. 
. . .bertingkatan enam pulee di SMKA SEGAMAT. 
dan kepada sesiapa jua yang menjadi guruku lahh kan
   LOVE U ALLS. tanpa mu apa jadi nya lah akuuu nihh !!






No comments:

Post a Comment