Tuesday, October 9, 2012

#@$% RASA DIHATI !%^*^&

assalamualaikum , semua :)
hehe . harini terasa nak letak entri sikit pulee. Huuu ! !
bole kann ?
 Huh ! Pasti la bole . ini belog pun aku yang punya
HOHOHOHOHOOHO
 kang nanti kawan aku yang sorang tu bising pulee
katanya penat dah dia buat kann belog ini jadik cantik
aku pulak takde nak mengisi ruang-ruang dalam nih
hahaha
dan orang tu sape lagi kalau bukan cik. Nani ku sayang kann ! 
hehe :D
 ok,
 huh ! Ape yang ok lyana ooi .
semuanya tak ok laa .
ni sebab masalah hati laa . Hrmm , 
betul la. . sakit aww kalau kita memendam perasaan ni. kann ?
yela. kite dok tangkap syioook la kat orang tu .
tapi dye ntah kenal kite pun tak kot.
hukhuk :'( . sedih ooooo ..

tapi nak buat cemane . 
tu je yang aku mampu buat
hanya cinta dalam hati
urghhh . rasa nya dari zaman sekolah rendah kot aku cenggini
hehe. tak pernah nak meluahkan pada orang tuu

bukan ape acctually.
takut orang tu tak rasa ape yang aku rasa
malu je nanti

tapi ade satu benda la nak share nih ..
kalau kite suka kat seserang tu .
tapi dia tak taw. then kalau kite mati nanti kire antara mati syahid jugak !
hehehehe. tapi tak pasti la
ni pun aku dedengar dari orang
kesahihannya tak pasti la pulak
kire nak sedapkan hati lettew
kueng . kueng. kueng

kalau korang ade nasihat untuk aku
bagi la. 
takpun caracara nak pikat orang. ha ha ha !
macam perigi cari timba tak ?
Winkk*

sini pun da na masuk maghrib 
baiklah aku berundur dulu
nanti kalaukalau cinta aku berbalas 
aku story mory lagi laa. hehe




No comments:

Post a Comment